en büyük mutluluk insanın içindedir

15 Mayıs 2011 Pazar

süslü eldiven



bugün düşünürken aklıma geldi bi eldiven yapmalı ama bu eldiven benim tasarımım olmalı diye aldım şişi ipi elime ve başladım ne olacağını nasıl olacağını bilmeden başladım sonuç olarak benim hoşuma giden ve sadece benim tasarımım olan bir eldiven çıktı ortaya fikir olsun diye sizinle paylaşmak istedim:) öncelişkle 4.5 numara şiş ve ince mor iple 20 ilmek başlıyoruz dümdüz yukarı doğru örüyoruz elimizin uzunluğu ne kadarsa ona göre örüyoruz ister kısa olabilir ister uzun olabilir size kalmış:) kestikten sonra yanlardan birleştirmeye başlıyoruz ilk başladığımız taraf elimizin üstünda kalacak taraf oluyor baş parmak boşluğunu bırakarak kesiyoruz. ve üzerine de hoşumuza giden bir süs koyuyoruz:))) hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanız dileğiyle stresssiz günler diliyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder