en büyük mutluluk insanın içindedir

25 Mayıs 2011 Çarşamba

etamin seccade örnekleri



ohhhhhhhh:) çok şükür bugün seccademi bitirdim ve an itibariyle yenisine de başladım. bu seccademde farkettim ki bej ve koyu pembe güzel bi kontrast oluşturuyor. 1.5 haftada bitti seccadem aslında toplam 4 günde bitti ama malum havalar ısındı dışarı filan derken sürekli başına oturamadım insan emeğini görünce böyle ona sarılıp uyuyası filan geliyor şahsen benim öyle oldu :D:D yeni başladığım bitince de öyle olacak inşallah bu arada yeni seccade biraz meşakkatli zor böyle minareler camiler filan ama inşallah güzel olacak sıkılmadan soğumadan hemen bitirmeliyim onuda:) inşallah sizlere de örnek niteliğinde olur resimler çok net değil ama inşallah faydalanabilirsiniz


sevgilerimle hepinize stresssiz günler diliyorum (K)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder