en büyük mutluluk insanın içindedir

14 Mayıs 2011 Cumartesi

fenerbahçe bebek yeleği

selam arkadaşlar bugün size ilk defa yazmaya başlıyorum ilk yazım ise fenerbahçe bebek yeleği. yeni doğan bebeklerimiz için kullanılabilecek çok güzel ve çok şık bir bebek yeleği.
yapılışına gelince arka taraf için lacivert renkli yün ip ile 56 ilmek başlıyoruz 5 sıra 3 ters 3 düz lastik örüyoruz 5.sıradan sonra 3 sıra düz örgü yapıyoruz 3.sıramız bittikten sonra civciv sarısı ip ile 2 sıra örüyoruz sonra 7 sıra daha lacivert ördükten sonra 2sıra daha sarı örüyoruz. 7 sıra lacivert 2 sıra sarı olacak şekilde. 5. sarıya geldiğimiz zaman kol kesimi yapıtyoruz kol kesimi 4+2 olacak kol kesiminden sonra aynı şekilde örmeye devam ediyoruz 7.sarıdan sonra 4 sıra daha örüp yaka kesimi yapıyoruz düz olacak:) yaka kesiminden 2 sıra sonra arka tarafımızı bitiriyoruz:).
ön tarafı 26 ilmek başlıyoruz arka tarafla aynı 4 sarı örüyoruz 4.sarıdan iki sıra sonra yaka kesimi yapıyoruz şişte 13 ilmek kalacak şekilde (ön tarafta kol kesimi yapmıyoruz bilginize) şişte 13 ilmek kaldıktan sonra sadece lacivert iple örmeye devam ediyoruz 28 sıra örüyoruz yani arka tarafın hizasına gelecek şekilde yakamız kare yaka olacak çünkü bebekler sıkılmaktan pek hoşlanmazlar:) ön yaka için sarı ip ile ilmek artırıyoruz ben 40 artırdım siz isterseniz daha az artırabilirsiniz.. emeğinize sağlık bol bol örelim stress atalım ben yeni bebek yeleğini örmeye başladım bile şimdiden.) onu da iki güne bitirmeyi düşünüyorum stresssiz günler diliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder