en büyük mutluluk insanın içindedir

19 Mayıs 2011 Perşembe

ruhumuzu dinlendirmek için bir çok yöntem vardır yürümek müzik dinlemek uyumak uyumamak konuşmak konuşmamak gibi ben kendimi birşeylere verdiğim zaman ruhumu dinlendirebiliyorum uğraşmakta olduğum birşeyi bitirip emeğimi gördüğüm zaman dinleniyor ruhum benim de dinlenme yöntemim bu olsa gerek..

insanlar kendilerini ararken çok çıkmazların içine girip çıkmaza varmadan geri dönerler. bu bizim için en büyük zaman kaybıdır aslında zamanı boşa harcayıp gidip gidip geri döneriz elimizde kalan veya kazanmaya çalıştığımız bir hiç için benim babam beni prenses gibi büyüttü ben büyük bir sayarın içinde 1-2 insanın gerçek sevgisi ve onlarca insanın sahte sevgisiyle büyüdüm ama babam beni buna alıştırmıştı çünkü kimse gerçekten sevmezdi bir iki kişinin de beni sevmesi yeterdi çünkü babam bunu bana söylemişti yani ben zaten biliyordum. sahte sevgilerin içinde yorulan ruhum için ise uğraşmam ve harikalar yaratıp emeğimle övünmem gerektiğini öğrendim. çünkü böyle yaparak diğer herşeyi umursamayıp sadece kendimi umursuyordum benim ruhum böyle dinleniyordu elim yoruldukça ruhum dinleniyordu ruhum dinlendikçe huzur buluyordum zikrettikçe kendimi buluyordum içimdeki sevgi kat kat artıp göklere varıyordu sanki çünkü bu benim dinlenme yöntemimdi zihnimin açılma yöntemi ama ellerimin yorulma yöntemiydi bana kimse birşey diyemedi çünkü prensese kötü birşey derseniz kelleniz gider. ben de öyle yaptım işte bana kimse birşey diyemedi o sahte dünyalarında alaycı bakışlarıyla başbaşa kaldılar belki daha sonraları anlayacaklardı kimi sevip kimi sevmeyeceklerini paranın herşey demek olmadığını anlayacaklardı ama çıkmazın içine gidip geri dönersek sadece vakit kaybetmiş oluruz geri döndüğümüzde elimizde sıfır olur işte onlarında ellerinde kocaman sıfırlar olacak..
Allah inananlara güç versin

elimizi yorup zihnimizi dinlendirmek ve huzurlu bir yaşam dileğiyle stresssiz günler diliyorum


                                                                                                                               kim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder